Monday, February 22, 2010

First day kuliah…

~ Arinie first day kuliah after seminggu cuti Chinese New Year..
~ Start ngan klaz CTU151.. Ustazah agak speed up arinie.. tp best la coz half an hour b4 10 o’clock kte orang da duduk rileks..
~ Sempat gak belajar bnde baru dari Ustazah arinie.. tentang haramnye ber ‘couple’ and tentang tunang syariie..
~ Tunang Syariie bukan macam tunang biasa yang perlu datang umah bawak cincin ke ape..
~ Bila seseorang lelaki tu approach keluarga or bapa perempuan yang dea suka and dea mintak izin ngan keluarga perempuan tu baik-baik yang dea nak ber ‘kawan’ ngan perempuan tu and at that time    family perempuan tu mengizinkan dan tak menghalang so kat situ secara tak langsung dah termeterai pertunangan secara syariie tu..
~ Conclusion for that, sesape yang rase dea memang betol2 minat kat perempuan tu, gi lah approach family dea dlu..
~ After CTU151, aku ade 4 jam free b4 next class..
~ Dah jadi kebiasaan aku tak bawak handphone ke kelas so balek tu aku check hp and look wat i got!
DSC00886
DSC00994
~ Cute kan?! hehe gamba Qistina ngan Balqis.. Rindue sngat dengan dorunk.. hurmmm.. Makcik Ros yang anta gmba tu.. seronoknyew coz dah lme sngat tak tgk are-kiss.. mish them so much!!!
~ Kol 2 ade kelas BEL260.. after BEL260 then MGT153.. Mase yang paling di nanti2.. TEST!!!!!
~ *sigh* kalo ikutkan sebenarnye soalan tu memang senang.. haizzz.. but when it comes to answer the questions macam biaselah.. sume ilang!!!!!!!!!! rase nak gler perah otak nak jwb essay tu..
~ Dah tu bley plak dak2 len abez awal??!!! mcm mne lak dorunk sme leyh awal gler siap neyh.. haizzz.. heran aku.. buat aku nervous kaw2 pnyew.. *sigh*
~ Hope je lah yang aku bley score..

XMXIXNXE
Lynd@...

No comments:

Post a Comment