Friday, April 9, 2010

Pehal?!

~ Nape ek kte senang nak ilang kawan?!
~ Takde makna ke persahabatan yang dijalinkan sejak sekian lme hanya kerana hal seremeh tu?!
~ Kadang2 aku tak phm dgn manusia nie.. termasuk aku gak.. EGO gler...
~ Aku sbnrnye tk ske bler kes2 cm nie terjadi among my very own friends..
~ si A nie tak bertegur lagi ngan si B n geng2 dea.. knape? sebab si A ade rase tak puas hati dengan B.. B n geng2 dea yang perasan perubahan mendadak si A mula nak twu ape masalahnyew?? dorunk ade buat salah ke?? bler ditanye soalan tu pd si A... Si A ckp everything is fine... dea tk de mslh pape dngn si B.. but kata2 si A bertentangan dengan tingkah dan lakunya towards si B n the geng... So?? *sigh*
~ Sebab tu persahabatan yang dibina berpuluh-puluh tahun pun bleyh runtuh dalam mase sehari.. EGO.. dah kalau ade rase tak puas hati ckp jela... n orang yg telah menimbulkn rase tak puas hati tu jangan la plak truz nak terasa ke hape... take the positive side of it...
~ Kadang2 aku rase nak marah budak2 nie.. huhu cme aku takde kekuatan untuk bersuara.. mslhnyew aku pun tak la rapat sangat dengan dorunk.. so aku takley nk bwat mcm mne aku bwat ngn dak _________...
~ Sayang laa... kalau bleyh aku nak persahabatan dorunk trus kekal..
~ Satu lagi... dalam ape pun keadaan... seriously sume orang ade kelemahan masing2.. jangan sesekali mengutuk kelemahan tu.. sekali sekala tu bleyh r <aku kdg2 terlepas gak> tp frankly talking,, im not the type to talk behind others back.. aku penyimpan rahsia yg setia.. ^_^ kecuali rahsia aku sendiri ;-)
~ Aku paling tak ske orang jadi batu api.. kalau pun ape yang dea cbe nak ckp tu betul tp ape faedahnye dea nk dedahkan bnde tu?? tak bleyh ke ckp bnde yg baek instead of talking s***t out of others??!
~ B****** tollll...
~ ish.. emo lak.. haha dah r.. just remember...
~ There’s no point to make friends if at the end you were all alone...

XMXIXNE
Lynd@...

No comments:

Post a Comment