Friday, February 4, 2011

Letihnyew~

Keletihan ~ 
Sepanjang hari nie jalan2 kat sekitar KL .. No offence ok but mayb aku tak boleyh kot hidup kat cnie .. hu~
TAKUT! 
Gler ah! arinie aje dah bpe kali sesat .. hahah! aku smpat tdo lagi nak tnggu smpai kat destinasi .. 
Arinie sempat gi Nilai, Sunway, BTS, ngan Sogo .. Kat Nilai aku bli kain utk buat bju raye .. hehe
Alang-alang dah de kat cnie kan .. lgipun xtwu lagi bler aku akan dtg cnie balek .. Cuti sem nnt pun sejap je .. InsyaAllah kalo sem dipercepatkan, makin cepat la aku graduate ek? Amin... Hope tkde aral yang melintang kan ..
Pagi nnt (skunk 12.55 midnite)  kte org akan gerak gi Melaka .. Xsabar nk jmpe Nocha (anak buah aku) .. Kat sne gak kte org akan bertemu ngan my sis ..  lepas anta kte org, my bro akan trus balek Penang .. ade hal .. hmm xlme lak ngan dea .. tp xpe .. da tugas kan .. nk wat camner ..
Klah .. nnt aku post lg .. anyway .. to all yg menyambut Tahun Baru Cina, I wish u a happy prosperous lunar year! (^_^) (thats especially goes to uncle Jimmy & uncle Ah Siang Family)


p/s Aku nak mkn ikan bakar! hehe


XMXIXNXE
Lynd@...

No comments:

Post a Comment