Monday, November 22, 2010

COCO

Actually I’m trying to find my Japanese song cd just now .. kali terakhir aku dengar cd tu dalam kereta ayah ..

well, I already searched for it there but I didn’t find it .. since my lil bro always being the one who kept all the cd/dvd things so I went and looking for it in his bedroom ..

Instead of the Japanese song cd, I found the Malay song one .. so then aku try la tgk lagu ape ade dalam cd tu..

and there it is .. songs by COCO .. I guess it’s been years now since I first listened to their songs ..

bagi sesiapa yang mayb tak twu pasal group nie .. or their songs .. cbe try recall balek .. kot2 korang penah dengar lagu Sizuka?

“oh sizuka maafkan aku kerna tak pernah bercinta

oh tolonglah berikan aku waktu untuk bersedia

oh sizuka jangan kau pergi dulu tinggalkan diriku

oh tolonglah berikan aku pergi bersamamu~”

lalalalalalalala~

tu la sebahagian dari liriknye .. lagu nie kot yang femes cket dari yang lain ..

tapi banyak lagu kumpulan COCO nie yang aku ske .. bagi aku lagu2 nie sedap di dengar .. and just like I said before .. slalunye lirik lagu tu yang membuatkan aku ske pda lagu tu ..

Belum Terpisah, Tanpamu, Kembali, Dejavu antara lagu2 COCO yang aku ske sangat .. dari dulu lagi .. aku pun xsure whether kumpulan nie ade produce lagu baru ke tak ..

just hope it’ll be just like others .. Besttttttt!! Thumbs up

XMXIXNXE

Lynd@...

No comments:

Post a Comment