Wednesday, December 15, 2010

Happiness in Sorrowful day…

Sometimes I hate being in a day like this ..

am I supposed to hepy or sad? *sigh*

Apa-apa pun sume ketentuan dari Tuhan .. Aku, malah sesiapa pun takkan mintak sume ni nak jadi ..

14 Dis 2010 .. Marking this day as the day in memory of him .. smoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya ..

Pemergian yang tidak disangka-sangka meninggalkan kesan di hati banyak pihak yang mengenali .. meskipun aku bukanlah antara yg begitu mengenali arwah .. but being in the same school and shared the same best friend ofcoz sedikit sebanyak buat aku sebak jugak ..

Tapi mayb sebab aku tak nak orang yang aku sayang (bestfrenz) terlalu sedeyh .. aku kuatkan hati .. menangisi hanya di dalam hati .. walaupun terasa jugak hati aku bler dorunk2 nie nangez ..

Spe xnangez kalau orang yang disayang, yang menjadi teman sekian lame pergi tnpa sepatah kata peninggalan .. Ajal dan maut di tangan Allah yang satu .. xde spe yang boleh menyangka pagi itu akan menjadi pagi yang terakhir buatnya dan malam itu adalah malam terakhir bersama keluarga..

Aku berasa bersyukur .. berkesempatan menemani kawan-kawan untuk turut sme hadir pada hari pengebumian arwah yang dilakukan selepas Asar ..

Segalanya mengingatkan aku dengan arwah atuk ..

Gerimis yang turun setelah arwah selamat dikebumikan seakan mengetahui kesedihan yang dirasa kebanyakan mereka yang berada disitu ..  semoga dia ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, Amin..

Maybe because it happen at the same day, I can’t show how proud and happy I am for you dad .. Sorry .. but really! I am happy for you Smile .. Tahniah atas penerimaan PPS (Pingat Perkhidmatan Setia) drdp Ketua Menteri Sarawak ..

XMXIXNXE

Lynd@

 

No comments:

Post a Comment