Tuesday, December 28, 2010

I’m backkkk!

I’m just came back from Sri Aman yesterday .. Open-mouthed smile
sekarang baru aku ada kekuatan nak tulis kat cnie .. hehe
Perjalanan kte orang bermula tengah hari .. Dalam perjalanan kte orang banyak singgah utk ke minum, ke tandas dan sebagainye ..
kebetulan jugak, semasa kte org berhenti kat Taman Rekreasi Ranchan, terserempak la ngan kazen2 aku .. 2 org .. aku xtwu lak nme sbnr .. hu~ yg tua cket tu aku pnggil Kang Yon .. yang mude cket tu aku pnggil Kang wai/Kang Rudy ..
Aku tak pasti ape dorunk wat kat ctu tp yang aku tau masing2 akan berpecah .. Kang wai akan balek ke Kuching sementara Kang Yon akan ke Kabong ..
Dalam suasana perjumpaan yg tak disangka, aku lupe lak nak amek gmbo moto dea .. hahah Rugged doe .. Ninja Kawasaki .. pergghhhh! tapi aku tetap ske ducati lebeyh .. Smile with tongue out
after few stops di beberape tmpt, akhirnye kte org smpai kat Sri Aman .. Petang dalam kol 4 lbeyh la ..
DSC00903
Ayah start kje tengah malam, so kte org dok hotel je .. rehat .. esoknye lam kol 8 lebeyh kte org mulekn perjalanan ke Sibu .. dalam perjalanan, kte org ade berhenti sekejap kat rest area .. breakfast .. maklumlah .. Lapoo kn ..

DSC00914
Kte org akhernye smpai kat Sibu dalam tengahari gak la .. tapi hasrat nak merasa Umai kat restoren Kasturi (kalo xsilap) terpaksa dibatalkan .. sebab tutup! biasela .. Ahad .. kedai tutup awal la tu ..
DSC00921DSC00922
Kte org then gi jln2 kat Wisma Sanyan ..
DSC00923
Sebelum balek (sbb xleyh nk mkn umai tdie) kte org singgah la di Rafie Café, Sibu.. Mkn kat ctu .. bleyh tahan woo .. restoren geng2 big bike kot nie .. sbb interior design dea more to bikers punye style la .. siap ade gmbo2 big bike .. medal, pingat la .. mcm2 .. tapi yg pasti mknn dea sedap !
DSC00931
DSC00942
Then kte org bergerak balek ke Sri Aman dan dalam perjalanan kte org singgah ke Bandar Sarikei ..
DSC00957
DSC00962
DSC00967
After that, kte org pun meneruskan perjalanan balek ke Sri Aman .. kte org smpai kat hotel dalam pukul 6 lbeyh .. sbbkan tak larat da nk makan kat kedai, ayah aku gi tapau je KFC .. dan bermula la waktu2 di dalam bilik .. mlm tu syok sakan aku tengok match MAL vs IND ..Soccer ball 3-0 woo .. berbaloi aku jerit2 .. hahah anyway Safee mmg terbaekk la .. tp en Amri tetap pujaan lalala~ Embarrassed smile 
DSC00993 eh? Flirt male
DSC01024
DSC01029




























The next day kte org check out tengah hari .. dan menuju ke tempat ayah keje .. hahah kne tunggu ayah abez kje bru bleyh balek .. so kte org lepak je la dalam kete.. then tepat jam 4 petang team len dtg menggantikan team ayah so kte org pon memulakan perjalanan pulang ke Kuching .. end of story.. huhu

XMXIXNXE
Lynd@...

No comments:

Post a Comment