Saturday, December 25, 2010

Ku pergi jua ~

Wahh bukan men ek title post .. ehehe

takpe la kot .. lebeyh kurang je maksud dea .. Winking smile

Anyway, aku tak ler gi jauh sgt .. gi Sri Aman je .. 2 hours from here .. emm mcm dari jb ke melaka gak la ..

Together with zulyn, my mum and dad, adeq n boboi ..

Aku tak twu la nk kate nie family vacation ke ape .. hu~ coz spatutnye ayah je yg gi .. outstation kat sne .. ade operasi .. (he’s been busy since receive that PPS *sigh*)

Aku cadangkan aje xsangke lak boleyh ikot skali .. hehe <-hepy nie! I’ll be going this afternoon and be back on Monday (my dad hve to attend a court case on tues)

Maybe aku bwak laptop Computer nie skali kot .. ntah la .. mlz pon ade gak nie ..huhu

Seronoknye!! xsabar lak .. walopun ayah kate Sri Aman tu xbesa pon.. bak kate dea xde pape pon kat sne tp aku tetap excited !..

Ye lah , b4 nie aku lalu je (on my way to Miri) .. tu pun ermm almost 2 years ago?! adeh! rupe bndr tu pon aku tak ingat langsung ..

I’ll bring along the camera Camera and take photos (the most thing I feel enjoy to do!) nnt aku post gamba2 tu kat cnie ek ..

even aku excited nk gi nie kan .. aku rase sedeyh gak .. hu~ sbb ahad nie ade Kembara Serapi 2010 .. argghhhhhhhh! I’m really really, I mean REALLY wanna go! but sometimes u just have to gave up on ur passion for a valuable time with family (eh? hehe)

kalo x, mmg boleyh tmbah rekod nie ,, hahah plg tidak pon kurangkn lemak cket .. Open-mouthed smile

till the next post, enjoy ur day everyone!!! Smile

XMXIXNXE

Lynd@...

No comments:

Post a Comment